Първоначално публикувано от Sunny
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на DRL модул на 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе става въпрос за бързодействието а за по-малкото напрежение в права посока.Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщениеПо-малкия пад на напрежението може да го свалим на 0,4v да речем с шотки диод.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ето и шоткита му намерихме
18TQ045PBF 45V; 18A; но ще си трябват 2бр.
16CTQ100PBF 100V; 16A; два срещуположни в един корпус както ги е дал на схемата в първия си пост .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКолегата помоли в началото да не разводняваме темата с излишни размисли.
Аз се извинявам предварително, но понеже мисля, че е важно........
Вместо идеята с диодите, аз бих реализирал замисъла с релета.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеС диодите е по-лесно и оптимално. 4 диода и 1 реле
На всеки фар по едно реле с нормално отворен и нормално затворен контакт.
Общият се свързва към крушката на дългите, нормално затвореният към изхода на DRL модула, нормално отворения и единия извод на намотката - към стария извод за дългите.
Така отпадат загуби на мощност и евентуално опасението на Тонов заради ШИМ-ма.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЧе на варианта с релета какво му е трудното или неоптималното?
На всеки фар по едно реле с нормално отворен и нормално затворен контакт.
Общият се свързва към крушката на дългите, нормално затвореният към изхода на DRL модула, нормално отворения и единия извод на намотката - към стария извод за дългите.
Така отпадат загуби на мощност и евентуално опасението на Тонов заради ШИМ-ма.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеПри мен не ти трябва модул, просто го включваш релето да се задейства от габаритите
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКолегата помоли в началото да не разводняваме темата с излишни размисли.
Аз се извинявам предварително, но понеже мисля, че е важно........
Вместо идеята с диодите, аз бих реализирал замисъла с релета.Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЧе на варианта с релета какво му е трудното или неоптималното?
На всеки фар по едно реле с нормално отворен и нормално затворен контакт.
Общият се свързва към крушката на дългите, нормално затвореният към изхода на DRL модула, нормално отворения и единия извод на намотката - към стария извод за дългите.
Така отпадат загуби на мощност и евентуално опасението на Тонов заради ШИМ-ма.
---------- Post added at 04:28 ---------- Previous post was at 04:24 ----------
Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщениеБаце,аз си монтирах еи това модулче-http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=69141.0 Ако мислиш че ще съм ти полезен пиши на лс.да ти дам тлф.Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
Lancia Ypsilon '02
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе те разбирам. Би ли пояснил?
М/у другото тези дни ще го обмисля въпроса подробноAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАми нали имаш едни крушки дето се водят габарити и дето изобщо не се използват. Тях ги правиш дневна светлина понеже имат отделна позиция на лосчето. Като го включиш на тази позиция взимаш 12V от тези крушки да включи едно реле и да ти подаде 12V на дългите. Но преди това трябва да помислиш за реализацията дали да се бъхтиш да включиш крушките на дългите последователно или да използваш един мощен резистор.
М/у другото тези дни ще го обмисля въпроса подробно
-регулиране на силата светене от 10% до 100% (програмира се)
-време за включване на фаровете след запалване на мотора от 2 сек до 15 сек. (програмира се)
-функция Follow me home за забавено изключване след загасяне на мотора от 5 до 30 сек (програмира се)
-дали да ти светят задните габарити или не пак се програмира
-дали да ти се включва заедно с дистанционното на колата и т.н.
абе хубава екстра е, само сега ще преправям схемата на фара и последно май с реленце ще стане най-лесно както подсказа колегата Ecotronic.Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
Lancia Ypsilon '02
Comment
-
Понеже замислям да сложа скоро ксенон, а ме дразни това да примигване при преминаване на дълги..., та ако правилно съм разбрал има реле в жабката което при преминаване на дълги включва нормално затворено реле което включва късите, а при къси светлини реално ползва нормално затворения контакт на същото реле за да светят късите.
Та ето и въпроса: Ако се сложи мост на това реле, реално контакта му ще остане нормално затворен завинаги без значение какво е включено на ключа (къси или дълги), ще изчезне ли това примигване което по принцип не се усеща при халогенни крушки, но реално скъсява живота на ксеноновите крушки?
Колега Тонов, как го направи при теб?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАми нали имаш едни крушки дето се водят габарити и дето изобщо не се използват. Тях ги правиш дневна светлина понеже имат отделна позиция на лосчето. Като го включиш на тази позиция взимаш 12V от тези крушки да включи едно реле и да ти подаде 12V на дългите. Но преди това трябва да помислиш за реализацията дали да се бъхтиш да включиш крушките на дългите последователно или да използваш един мощен резистор.
М/у другото тези дни ще го обмисля въпроса подробно
А със слагането на мощни резистори, ще ускориш глобалното затопляне на планетата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment